15 Kasım 2009 Pazar

Çocuklar için karton ev..

Çocukların uzunca vakit geçirebilmesi için tasarımcılar oyunevi geliştirdi. Bu çocuk evi ile çocuklarınız oyun oynarken sizde rahatlıkla işlerinizi yapabilirsiniz. Tasarımcıların ürettiği bu oyun kartondan yapılmaktadır. Dayanıklılığı henüz tespit edilmesede çocukların bu ürünü çok seveceği anlaşılıyor. Bu oyunevi yaz aylarında bahçelere kurulur.


Bu oyunevinin içerisinde çocuklar istediği şekilde oyuncaklarını dağıtır ve sizin de ev kara kara düşünmenize gerek kalmaz. Ayrıca çocukların bir çoğu bu tür oyunevlerinde vakit geçirerek beyin egzersizi yapmaktadır.

Yapılan araştırmalara göre insanlar küçüklüğünde ne kadar kaliteli oyunlar oynarsa ileride de o kadar zeki olmaktadır. Çocuğunuzun ileride zeki olmasını istiyorsanız gelişim esnasında bu tür oyunlar oynatmanızda fayda vardır.

3 yorum:

  1. merhaba
    ben nette asosh olarak tanınıyorum.Fakat sizin blogunuzu görünce çok şaşırdım.İkimizin de adı aslı ve ikimizde nick name olarak asosh kullanıyoruz. Sizin blogunuz sanırım yeni fakat bir karışıklığa neden olmamak açısından benim blog adresim www.asosh1.blogspot.com
    Elişlerinizde başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ne kadar ilginç ya ikimizde aslıyız ve asosh nicki:)) Ben senin blogunu inceledim çok güzel gerçekten.. Ben de başarılar diliyorum..

    YanıtlaSil